Sjuk.

Kände redan igårkväll när jag gick och la mig hur näsan började täppas igen och halsen kändes inte helt som den skulle. Imorse när jag vakna så vare ju bara somna om igen, kunde ju knappt andas eller svälja ?! Hatar sånt, läskigt. Men sen så tänkte jag att jag sover en stund till, går upp vid 11 för att sen komma iväg till skolan på sista lektionen iaf, men det var ju bara fetglömma det också. Ögonen brinner, halsen svider och känner hur huvudvärken smyger sig på. Toppendag ! Så nu ska jag ligga här i sängen hela dagen och vila upp mig så jag kan återgå till skolan imorgon (: 

När jag är sjuk, då är det verkligen syndast om mig i världen. Jag har blivit som Patrik, jag har blivit riiiktigt dålig på att vara sjuk !

Men neh, nu ska jag kolla vad dom Svenska Hollywoodfruarna hade för sig i måndags.
Maria Montazami..oh min idol, skönaste tanten på länge, haha ! =D
Dom andra tål jag inte, dom är pinsamma.
Men jag älskar Marias dagliga vardagsproblem såsom att hennes favorit läppstift har slutat tillverkas och hon måste hitta ett nytt, hon köper toffsar för att piffa upp hemmet, hon är förjäkla härligt spånig !
Inget överdrivet snack om hur rik hon är, om hur avundsjuka alla andra är för att hon är så snygg och bor så fint. Och framförallt, inga Barbipartyn i 50-års ålder,haha !


Jag återkommer lite senare när jag känner att huvudet och ögonen orkar med det.
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0