Shoop Shoop

Sådär ja, nu är jag hemma igen efter att ha knallat upp till banken för att spärra kortet !
Nu kan dom jävlarna inte ta en enda krona till från mig , nananan =D
Polisanmälan får göras imorn, dom har stängt nu så jag hann inte riktigt.

Esmeralda har totaldäckat i min famn, går inte väcka henne. Fäller hon hon också så min tröja är helt hååårig. Kåååt satan är hon med, bara springer runt och skriker på mig hela tiden... vad skulle jag kunna göra åt saken ?! Fan katten, skärpning nu =D



Ungefär sådär kan det se ut när Esmeralda är trött. Hon bara lägger sig, skiter i hur eller vart, bara hon får soova.

Vacker misse (:

Nu ska jag se til lså resten av den rena tvätten kommer in där den ska vara och att det blir någon mat gjord idag. Dock är det jäävligt tråkigt att stå och laga mat til lsig själv bara..Patrik är hos sin far idag igen.
Men med lite skön musik så fixar sig allt, så på med denna låt så kör vi !



Japp, jag är en sucker för old music !

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0