School.

Ny vecka, måndag betyder skooola. Sitter just nu på mediekommunikation B, men vi gör inte så mycket.
Rätt skönt att bara gå till onsdag denna vecka och sen äre påskloooov ! Och det betyder att det bara är en vecka kvar tills jag,älskling och Esmeraldan åker upp till Mamma&Pappa ! =D

Försov mig imorse, men som tur var så skicka Kakan sms, och hon var snäll som kom upp till oss för att vänta på mig medans jag tog en snabbdusch och klädde på mig (:
Sen vandra vi upp mot skolan, prata om allt och inget och jag är överlycklgit för hon är hemma igen, min älskade Crain !



Jag håller på att hungra ihjäl, typ. Och får inte käka förrän om 1½ timme !?!?
Bajs.
Neh nu ska jag fortsätta med att göra ingenting, typ pilla lite med Petville, haha !
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0