Så jävla mycket ögonbryn.

Och här sitter jag, haha fan vad ovanligt ! Kom nyss hem iallafall från stan, gick ju helt kanon.
Jimmy boii mötte upp mig utanför sen så traska vi upp mot banken för att fixa reklamationspapper ( så jag kanske får ersättning). Släpade även med han för att kolla på lite klänningar som kan tänkas passa till studenten och även lite skor. Hitta båda delarna, men är mna pank så är man (:


Skit i att jag har kläder under, den är snygg !

Haha jag vet, supersnyggt med strumpor i klackar. Men jag gillar dom !

Vi hamnade på nåt lustigt sätt på...wait for it...DONKEN !
HAHA, jag dog lite, det var en liten tjej som verkligen hade för mycket ögonbryn.
Tänk er ett Mc.Donalds M i pannan, uncool =D
aja, satt kvar där ett tag och retade människor, prata om allt och inget för att sen inse att vi ville provsitta soffor ? Tack för att du bjöd på positiv energi denna mörka tråkiga dag !

Nu ska jag, eller jag MÅSTE sätta mig med ett häfte som handlar om Sveriges riksdag ?
Har nämligen Samhälls prov på onsdag, så lika bra att försöka plugga in så mycket som möjligt.


Boooring, yesyes.

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: mamma

du kommer se bedårande vacker ut i det <3

2010-03-29 @ 19:33:31
Postat av: johanna

hihi, får hoppas bara att grejerna finns kvar när jag får pengar till det (:

2010-03-29 @ 19:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0