Over and out.

Nu är det dags för mig att dejta sängen, dreggla lite kudde och skeda med täcket.

Drog iväg till Jimmy boii förut, orkade inte sitta hemma och inte göra nåt. Pluggade lite på samhällen, kan inget men det borde väl gå in snart hoppas jag. Får plugga röven av mig imorn om inte annat.
Vi kollade även på konstiga saker @ exiztens, bläääh ! John kom och plocka upp oss för dom ville donka och jag ville inte gå hem själv i mörkret, så jag fick skjuuuuts !

Jimmy på donken; Hahaha, John, haru sett bilderna på Johanna när hon är ful ?! =D
( han skulle säga " när johanna var liten " han är elak, jag var inte ful som lite! )

Men då hörs vi imorgon då, godnatt folk's.
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0