Oooostbågar !

Jag och älskling fredagsmyser som tusan (:
Gick bort till Netto förut och köpte på oss lite gott, eller rättare sagt jag valde älskling betala, tack finaste !
Kollade även på en "skräckfilm"  Ok, den var faktsikt läskig, men kan väl beror på att jag är jäkligt lättskrämd ? Tyckte den var bra iallafall, dock lite halvskumt slut som det flesta filmer har idag.



I väntan på nästa film, Sherlock Holmes, så har jag underhållt mig själv med att göra en lång ostbåge av typ 7 stycken. Älskling lärde mig hur man gjorde och sjukt impad blev jag så då var jag ju bara tvungen att bli barn på nytt och sitta och leka  (:  Det slutade med att en såg ut som Loch-Ness odjuret, fett tuft !


Påbörjad. Esmet försökte äta upp den, busmisse !

Klaaar !  Bara ostbågar. Ja, har jag lite tråkigt så gör jag sånthär.

Filmen är nog klar vilken minut som helst så jag ska mysa ner mig i soffan igen.
Slänger upp kvällen mys outfit med !


Snyggt... uuuhja.

P
uss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0