Och så vare party ja.

Tänkte bara slänga in några ord om lördagens trevliga partykväll @Mimmi & Patte (:

Jag blev upphämtad här hemma av John, Norris och Jimmy för att sedan dra vidare mot City Gross. Inhandlade lite mat och sen stack vi hem till John. Det bjöds på fläkfilé, sallad och örniböörnisås, dundergott !
Dock var jag kass på att kirra sallad så Jimmy fick styra det istället, haha.

Mickis kom och plockade upp oss för att köra oss till Hageby runt 20:30.
Sen vare ju bara på't direkt tydligen. Det var redan lite folk där, bland annat Mimmis assköna polare Linnis, som jag trodde hette LINUS xD Haha, det var lite kul för jag, hon och Mimmi lev nerskickade till OkQ8 för att köpa lite grejer. Så står vi i kassan och väntar på vår tur, och Linnis ska luta sig lite mot en sånhär läskkyl ( som läsken ligger i ). Helt plötsligt så smäller det till, jag och Mimmi vänder oss om, Linnis ställer sig och gömmer sig bakom Mimmi och då ser vi vad hon lyckats med ; haft bort själva "listen" på läskkylen så den braka ner bland läsken , hahah !  Vi får skylla på att hon är norsk, sötan då ;D
Resten av kvällen var helt kanon ! massa skratt och knasigheter, lagom med folk och en härlig stämmning, sånt gillar vi ! =D
Kom väl hem runt 5 eller nåt. Kollade lite UFC med pojkarna sen gick vi och la oss runt halv 7 på morgonen.

Slänger upp lite bilder, har inte fått alla än men men...









Haha, John fick till nån skev bild när vi skulle hem till han och käka.

SÅ lite så såg våran kväll ut, tack alla ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0