Nu är det...

..dags att mysa ner i sängen med älsklingen (:
Efter en hel dag med massor att göra så blir man lätt trött.  
Ny vecka imorgon och självklart är det skola som gäller. Ska försöka ta mig upp runt 7:15, men gör väl som vanligt och kör en snooze på 45 minuter, haha ! Emseralda funkar också som snoozer, hon kommer upp i sängen typ var 10:de minut och skriker på mig (:

Fotbollen slutade även bra, 4-2 till Barca. Zlatan missa en hel del mål men satte sen en straff !

Kvällens låt ;


Har suttit och lyssnat på denna låt under kvällen och nu kan jag inte sluta.
Tröttnar väl typ på... tisdag ? =D

Men godnatt gott folk så återkommer jag imorgon.
Puss&Kram

OMG ! No toilettpaper and i need to poooooo ! hahahahahahahhaha
Ah, jag är för trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0