Nattligt intrång

Fick besök halv 3 inatt av ett nersupet ex och hans vrålhäftiga polare. Antagligen har dom ryckt sönder porten för att komma in och upp hit för att banka och plinga på dörren ! Att komma hit halv 3 mitt i natten för att leta bråk, fattart inte ?! Tur att jag inte var ensam hemma. Att han ens vågar sätta sin fot här.

Jag och älskling hade gått och lagt oss, låg och kolla på TV. Under kvällen hade han känt på sig att vi skulle få besök av nån mitt i natten...och han hade rätt !
Hörde hur någon med ett jävla humör tog sig in genom porten och självklart så hörde vi några sekunder senare plingklockan gå i ett. Patrik springer upp och kollar, vem står där då ?` Jo, ENAR och hans häftiga polare som försöker se stenhård ut. Jag  hör att nån frågar nåt om mig, men kan inte höra vem det är. Så när Patrik får iväg som första gången så kliver jag upp och frågar vad det är som händer. Då säger han bara att det var Enar och nån polare till han som börja tjata om nåt nummer ( som att vi skulle ha nummer dom behöver ?) och att hans polare ville ha bråk verkade det som. Sen kommer dom igen, jag drar på mig ett linne och pöönar dörrjäveln och frågar vadfan dom vill,  Enar säger " jag vill ha min morsas jävla nummer !"  som att jag skulle ha kvar det efter alla dessa år ? Då ska ju Enars polare göra sig häftig och ställa sig tätt mot Patrik ansiket mot ansikte och hota han. Tillslut gick dom igen, men gick runt här nedanför ett tag. Hur vågar han ens sätta sin fot här ??!
Är porten trasig så blire polisanmälning snarats möjligt. Jävla idioter.

Så ja, en halvt rädd och skakad Johanna och en jävligt förbannad Patrik kom i säng nån timme senare.
Usch. Så jävla obehagligt !

Måste släppa tanken och tagga inför ikväll !
Party @ Mimmis house (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0