Luring !

Föresten !
När jag och Kakan gick Drottninggatan ner så såg vi en väldigt ensam kundvagn stå intill en vägg.
Kakan skrek genast ; NEJ , jag tänker INTE sätta mig i den ! ( kan ha något med en liten olycka som jag råka orsaka ?)  Haha ! Men sen läste jag på skylten som satt på där det stog att vagnen inte får eller KAN tas från butiken. Fytuusan vad dom ljuger, för den hade kommit en bra bit från sitt hem, ICA Spiralen much looonger up on Drottninggatan.


Stackars fula lilla kundvagnen.

Meeen, man får inte ljuga ju!
Hoppas han hittar hem.

Ooooooooh, jag vill ha sommarn !


Kommentarer
Postat av: Crain

Haha, cp vagn!

Tack för en bra stund på stan :D även fast vi fick se fula saker, haha! You're the best. <3

2010-03-16 @ 21:10:38
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/
Postat av: Fraaaankie !

hahah den var så jäääkla vilse!

tack själv pärlan, bästaste du !<3

2010-03-16 @ 21:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0