Jävla skitdag !

Idag är inte alls en lika bra dag som igår !
Har precis lyckats lugna ner mig lite, men humöret är fortfarande INTE på top.

Allt började med att jag ville upp till stan, sen ut och gå ett varv runt strömmen nu när detär så himla fint väder ute.
Vare nån som orkade hänga med mig ? Nej självklart inte.
Min man sitter hellre vid datorn och väntar på att nån ska skriva på msn eller att sportbladet ska uppdateras, Kakan är inte hemma ( ska ju til lfjällen ) Bob är i GBG och Mimmi svarar inte. Så då bestämde jag mig för att dra ensam. Så fixade iordning mej, tog på mig ytterkläderna och tänkte att jag skule svänga förbi Statoil först för att köpa cigg. Ska betala, och det står bara " medges ej "  Trodde det var fel på kortet så jag gick upp för att kolla mitt konto med... och det var ju kul och se ! 970 kr som är försvunna ! Tycker det är jääävligt konstigt eftersom jag inte ens använt  kortet idag och det står att trans-datum är IDAG ?! Så nu är kontot tomt...
Ringde förtvivalt till pappa..hmm vilket jag alltid gör när jag är upprörd över nåt jag inte förstår. Men han kunde ju såklart inte förstå varför mina pengar försvunnit, så kan ju inte klandra honom över att jag inte fick nåt hjälpande svar. Men men, har skickat ett meddelande till dom där jävla Länsförsäkringar för o se om dom vet nåt. Kommer inte pengarna tillbaka så får jag gå förbi banken på måndag.

Jag hatar när allt bara går fel fel fel ! Nåt sånthär kan förstöra hela min dag, vilket det gjort.
Måste köpa både mat till oss OCH katten som inte har nåt kvar. Får väl hoppas att Patrik kan köpa sålänge.

Nu ska jag sitta och sura resten av dagen.



Typ, dagens ytterst snygga outfit.

Aja, hörs !


Kommentarer
Postat av: pappa

inte sura nu!!!

2010-03-20 @ 17:17:42
Postat av: johanna

joooo ! hela dagen har ju bara varit skittråkig ! :(

2010-03-20 @ 17:31:50
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0