It's a beautiful day !

Älskar att vakna upp till stårlande solsken utanför fönstret. Tycker dock mindre om att jag är så jääkla dålig på att ta mig ur sängen när jag borde på morgonen. Försov mig idag, för jag hade tydligen hämtat mobilen och stängt av alarmet vid 7 imorse. Greeejt !

Vaknade ju dock av Esmeralda några gånger tidigt imorse.
Hon är översocial just då och kommer och knorrar och buffas med huvudet så man tror att man ska få skallskador ! Det är bara mig hon ger sig på också eftersom att hon vet att Patrik inte vaknar av det. Och dååå finns ju uppmärksamhet hos mig att hämta tycker hon.
Så vi har legat och myst en hel del, massa puss & buff (:
Just nu sitter hon och kollar på mig med sina crazyeyes, i don't like... för jag vet att hon kommer attackera mig snart -.-

Hmm, Dagen Planer då.
- Käka lite fruskost
- Städa
- Diska
- Sola ( om jag orkar dra upp på stan. )
- Matlagning
- Dusch & fix
sist men inte minst...
- Tagga för en härlig utekväll med Patrik och hans vänner och såklart mina pinglor !

Hörs lite senare (:
Puss&Kram

P.s   Min man är så söt när han sover, som ett litet barn. Älskade Patrik.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0