I'm a Scapmaan !

Har ju heelt glömt bort att berätta om min fina dag, så nu kör vi !
Solsken och plusgrader hela dagen, våren är nog på G iaf.

Slutade skolan vid 11, drog ner och käka med flickorna sen drog vi vidare hem. Bobilícious följde med mig hem ett tag i väntan på att hennes körlektion skulle börja (:
Blev lite TV, bus med kattjäkeln och ett tjat om att Bob var " Scapman " , haha !

Runt 13:30 tog vi spånken upp till södertull för att invänta Mimmi.
Aaaldrig mer att jag åker spånk med Bob när hon har fått världens hickattack !
Haha, älska gubben som vände sig om och gav oss onda ögat.
Iallfall, mötte upp Mimmi och sa hejdå till Bob så begav vi oss till Donken.
Tanken var att vi skulle först ta en promenad runt strömmen och sen tillbaka mot stan för att sola.
Meen vår vistelse på Donken dröjde lite eftersom vi är superduktiga på att bara prata, prata och praaata, så vi ställde in promendaden och körde på en 22 minutare i uppe på Nordic Club istället (:
Tror dom måste ha haft nya rör idag för det brände lite extra och fick lite mer färg än vanligt, gillar't !

<3 Synd att vi aldrig kan stå still när jag ska ta en bild, haha !

Mimmi skulle inte bli upphämtade av sin man förrän vid klockan 16, och i brist på annat så blev det paj på Donken. Ytterst gott !  Och sen gjorde vi självklart det vi är bäst på, sitta och skämta om folk utanför =P


Mimmi läcker... gör du ?

Pajsex. Jag fick en finare förpackning och mer FYLLNING = ledsen mimmi.

Efter en underbar dag skildes vi åt, men ses åter på torsdag igen, då det SKA bli en promenad i solen.
Kan ju lika gärna slänga upp en dagens outfit med.



Mysigt (:

Neh, med detta inlägg så avslutar jag för ikväll.
Tror jag iallafall...

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0