Hemma igen !

Ojojoj, har varit borta flera timmar nu kom jag på !
Men det var som så att vi förut runt kl 15 åkte iväg med Patriks mamma Annika för att handla och lite sånt.
Så hon plocka upp oss här utanför oss i Lilla Ärtan ( hon namnger allt, haha ) så åkte vi mot först City Gross för att hon ville handla lite där, och jag & Patrik fick med oss torsk och kassler hem, billgit och bra ! Sen blev vi ståendes utanför ett tag då Annika träffa på en kompis. Patrik köpte föresten 2 korv för 15 kr, han är oerhört stolt för sitt kanonköp, haha !  Efter att dom hade smatalat klart så tog vi bilen bort till Willys där vi köpte allt vi behövde. Det var lite roligt för Patrik hade 420 kr löst uttaget, när i kommer fram till kassan och han ska betala så blire 418,50, haha lite kul med tanke på att vi inte direkt är dom som håller koll på hur mycket vi är uppe i =P
Så nu finns det massa god mat här hemma igen.

Patrik köpte ju för ett tag sen en takfläkt som han inte fått upp själv och hans far har inte haft tiden att hjälpa han, så han fråga Annika om inte Pierre ( hennes kille ) kunde hjälpa till med det, och visst kunde han det !
Åkte bara hem till Annika för att lämna henens mat sen vidare hem till oss där Pierre mötte upp oss (:
Så nu sitter den uppe efter lite blod, svett och tårar...typ. Blev kanonfint verkligen. Så tack för all hjälp.

Och där har ni förklaringen till varöfr det inte har skrivits så mycket här idag (:
Har varit upptagen och inte varit hemma helt enkelt.

Jag tänkte som så att jag ska fixa lite med det sista nu och kanske laga lite mat, så sen lovar jag att lägga upp det som jag lovade förut ! =D

Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Emil Monikander

Undrar vad det är du har i kikaren nu då. Spännande :)

2010-03-21 @ 19:08:45
URL: http://eemilforlife.blogg.se/
Postat av: johanna

haha för mig o mina vänner är det roligt, men kan ju vara kul för andra att se också :D

2010-03-21 @ 19:24:10
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0