Goodmorning Sunshine!

Åååh..jag kan inte göra annat än att älska vädret som är ute idag ! 8 plus och sol, det kallar jag början på en vår =D

Tog mig iallafall en vääldigt lång och skön sovmorgon till klockan 12 idag. Det är verkligen det bästa med helgen, att få sova länge efter att ha gått upp tidigt resten av veckan. Så nu är jag pigg och utvilad.

Har än inga planer för dagen utan jag får ta det lite som det kommer. Men funderar starkt på
en promenad i solskenet efter jag har gjort allt jag borde.
Jag gör nämligen så jääkla mycket på morgonen innan jag kommer igång, såsom:
- Morgoncigg
- Ge katten mat och nytt vatten
- Sätta mig vi datorn
- Läsa alla 1000 bloggar som är helt meningslösa och patetiska
 men som jag slaviskt följer ändå
- Spela alla möjliga Facebook-spel som inte är speciellt roliga
- Trycka i mig nåt onyttigt

Det där är exempel på hur en helgdag kan se ut innan jag kommer in i t.ex en dusch och gör mig i ordning.
Nej, jag är ingen snabb männsika, haha !

Men nu måste jag ta hand om mitt djur i Petville och trycka i mig resten av en gyrosrulle !

Jag återkommer lite senare (:
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Emil Monikander

Vi har 9 plus :)

2010-03-20 @ 14:38:26
URL: http://eemilforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0