Glad glad glaaad.

Mamma kom hit på en fika, massa mys. Prata om allt och inget, busade med lilla ralldan och så blev det en hel del skratt, jag älskart ! Man uppskattar verkligen sånt här när man bott hemifrån så länge. Även om det bara är små stunder, så blir man så glad. Våran relation är nog den bästa, kan inte göra annat än att älska mina fina föräldrar, mina bästa vänner <3
Innan mamma åkte så tog vi ut hundarna på en liten promenad och oooj vad mycket nytt det fanns att lukta på ! Inte allt för ofta dom går i stan, så det blev massa nytt för dom så busarna (:
Sinus var så söt när vi släppte in dom i bilen igen, då satt han sig i förarsätet så när jag öppna dörren så satt han bara där och njööt, bara kramades och pussade på han ( Det är inte ofta man ser dessa hundar lugna), så jäkla mysigt ! Ville gjorde oss sällskap då han klev fram från baksätet och trängde sig ner brevid Sinus. Haha, älskar att Ville ser så dumsöt ut jämt, han lever verkligen i sin egna lilla värld =D
Men nu har dom åkt och jag saknar dom massor redan.
Dock så kom mamma med ett superfint förslag för vecka 14 då hon ska ner till Sörping och sko sin vänninas hästar. Hon vill att vi kommer upp till dom och stannar lite längre, så då sa hon att hon plockar upp oss här hemma, Esmet får hänga med och så spenderar vi några dar uppe hos dom ! Hur underbart är inte det ?! Nu längtar jag massor och hoppas verkligen att det blir så.


<3

Fina grabbarna <3

Oj, blev ett rätt långt inlägg såg jag precis.
Nu vill jag ut och gå i solen, men vet inte om jag får med mig någon. Får jobba lite på't och se hur det slutat !
Hörs senare.
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0