Gårdagen.

Igår eftermiddag så hade jag sjuuuukt tråkigt här hema. Hade varit ensam hela dagen så då bestämde jag mig för att följa med grabbarna, Jimmy, John och Norrlänningen, till eneby för dom skulle käka. SÅ dom plocka upp mig här utanför och så drog vi dit. Som vanligt när jag varit ensam en hel dag och inte haft någon att prata med så fick dom råka ut för Johanna som pratar stup i ett, men det överlevde dom =D
Men som vanligt så blir ju bara massa elakheter riktat mot mig, men jag visade min carebox liksom så det var luuugnt, haha ! Norrlänningen ja, dom ska ju vara snälla. Han sa minst men sa dom elakaste sakerna, men kände inte att jag kunde bli arg på en norrlänning, så han klara sig  !

Drog vidare mot Hageby, Donken såklart ! Haha låter jättetjockt att först äta kycklingtallrik @ Enebypizzerian för att sen dra till Donken. Vi käka bara glass för att ha något att göra. Blev massa roligt där. Typ som att min nacke är för svag för att hålla emot huvdet, jag blev kompis med en liten skit so mhade transformers leksak ( Jag kunde ha blivit intagen för ofredande av barn, han gick skitglad till sin mor i kassan, peka på mig och då kände jag att jag skulle ut därifrån) haha och lite annat. När vi väl bestämde oss för att dra, vem glider in i Drivern dårå om inte Patte & Mimmi. Så dom backa ut igen och bad oss följa med in och sätta oss en gång till ! Så vi blev kvar där ett bra tag.

Efter massa hamburgare, glass, cola och paj så drog vi vidare hem mot Mimmi & patte, satt där och snacka och lyssna på dåliga " din mamma " skämt =D

Ungefär så såg min kväll ut igår. Tack för trevligt sällskap !


Snyggposen med stallskor

Mr. Norrlänning och Johns ...röv ?!

Mimmis man....muuuums med haaambugareeee !haha

" oooh vad lång tid det taaaar " sen vare jag och mimmi som skapa kö istället =D


Nu har jag precis duschat och gjort mig i ordning, så ska bara äta lite sen dra till Polisen och ung.mott (:
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0