Fortfarande onsdag...

. . . och jag är nyligen hemkommen från skolan (:
Hade historialektion från 12:30-15:30 ( på JB har man bara 2 lektioner /dag ) Alltid lika sgt och läraren ger oss dom tråkigaste uppgifterna, sånt jag var bra på som liten men som jag får panik av nu ; skriva skriva skriva, använd fantasin ! Men det ska nog gå bra tillslut, bara jag kommer igång.
Haha, märktes att folk var lite halvt sega nu sista timmen i skolan.


Så kan det ofta se ut på JB.
Haha, typ 5-6 st som ligger och soveer.


Vi flickor hade mys i soffan (:


Nu ska jag laga lite mat och sätta mig med några Religionsuppgifter så det blir klart och även börja lite med Historian. 
Väntar även på att Patrik ska komma hem, har typ inte setts på 1 dag nu då han har varit borta hemifrån och jag varit i skolan. Ska göra pussmonstret ! <3

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0