Film.

Satt precis och tänkte på en bra film jag vill se, men finns ingen som passar ikväll.
Dock så kom jag på dessa 3 underbara filmer som får en att gråta som ett barn, som bara måste ses.


A Walk to remember
Jamie saved my life.
She thought me everything:about life, hope and a long journey ahead.
I'll always miss her, but... our love is like the wind: I can't see it, but i can feel it.


The Notebook
So it's not gonna be easy. It's gonna be really hard.
And we're gonna have to work at this every day, but I want to do that, because I want you.
I want all of you, forever, you and me, every day.

P.s I love you.
Så jäkla vacker film !


Verkar som jag helt har fastnat för kärleksfilmer. Men ja, kärlek är annorlunda på film (:

Nu ska jag äta mackor !
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0