Ett lockigt godnatt.

I väntan på att Patrik ska komma hem så lägger jag mig i sängen och ger sömnen en chans.
Jag bad han att inte komma hem så sent eftersom jag ska upp klockan 7 imornbitti, och klockan går ju och än är ha ninte hemma. Antingen så kommer han inte alls eller så kommer han inatt, och blir jag väckt då blire inga glada miner och det vet han. Så får hoppas att han kommer snart (:

Esmeralda har sovit hela dagen. Försökte busa och leka med henne förut, men hon gjorde ingen större insatts utan gick och la sig igen. Så hon får väl komma och mysa ner sig hos mig nu tycker jag.



Såhär mysig har hon varit hela dagen. Jäkligt lugnt och skönt måste jag säga, haha.

Just ja, jag kände för lite lockar imorgon i håret så stog nyss och lockade heeeela håret. Lite jobbigt för det är så långt och så mycket ! Men det blev kanonfint, får bara hoppas att dom inte går ur helt under natten.


Så ser hela håret ut (:

Neh, nu säger jag godnatt !
Kakan kommer och plockar upp mig vid 8:15 imorn, sweetheart.
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0