Esmet @ garderoben.

Vakna imorse av att älskling putta lite lätt på mig och bad mig kolla upp mot taket.
Vem sitter inte då uppepå garderoben om inte lilla Esmet ?!
Hon har lärt sig hur man tar sig upp där nu tydligen.
Hörde lite innan att hon nös typ 4 ggr irad och nu förstår jag varför, det är lite dammigt där uppe, haha !



Vi kom fram till hur hon tar sig upp nu.
1. Databord
2. Hyllan över TV:n
3. Över till högsta hyllan på databordet igen
4. Ett litet skutt upp på garderoben

Hon funderade lääänge på hur hon skulle ta sig ner, men till slut släppte hon bara och bredde ut bakbenen och försökte sväva ner, trodde jag skulle dö, hahaha såg förjäkla kul ut. Hon landa med världens duns i sängen =D

Aja, min katt är helt knas .
Nu ska jag återgå till fotbollen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0