Dränkt och 2-0 till Arsenal.

Japp, det stämmer !

Vi börjar med att Arsenal leder med 2-0 mot Porto i CL. Hur kanon är inte det !?
Bendtner sätter 2 pytts, till skillnad mot förra gången då han missa varenda chans han fick.
Nu måste dom bara se till så dom håller ledningen i anda halvlek med (:

Sen kan vi gå över till att jag har blivit dränkt idag.
Asså, vi spelade in delar av våran asbra film, haha !
Mord är ju självklart, min bästa vän dränkte mig ?!
När vi skulle spela in så tänkte vi inte på att Kakan kunde hålla för min näsa när hon tryckte ner mig, så jag ( som suuuger på att hålla andan ) fick först väärldens kallsup i badkaret, blev inget bra den första gången =D
Men, vi klara av det till slut och nu är väl hälften av filmen "klar".
Kommer bli helt kanon (:

Nu ska vi kolla klart på fotbollen och sen vet jag inte vad vi gör...sover kanske ? Sånt som märks.
Får ju sova med 2 töser inatt ,myyys ;D

Aja, återkommer sen.
Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Crain

Vi ÄGER på att göra film.

Förutom att Esmet förstår och glor

på mig när jag filmar så vi får göra om! :((

2010-03-09 @ 22:05:13
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0