Det blir bara för mycket !

Just nu så vill jag inget hellre än att bara åka upp till mamma och pappa, sätta mig i hagen hos mina älsklingar och bara grååååta ! Ja, det är faktiskt så. För nu har det blivit för mycket ,det kommer allt på en och samma gång. Jag klarar inte av sånt.

Faaaan !



Du kommer bli bra älskling, jag lovar !
Du får inte lämna oss efter alla dessa år, du är stark.
<3

Pratade nyss med mor i telefon och ja, det är inte bara positivt som kommer ur våra samtal.
Lövis kan ha en senskada i benet, kan inte trava då benet inte hänger med och han har tappat muskler. FÅr se hur han klarar sommarbetet sen.
En av dom finaste människorna är svårt sjuk och det känns bara förjävligt ! 
Varför ?!?!
Åh, tråkigtheter efter tråkigheter.


Aja, polisanmälan är gjord. Tog en liten stund men det vare värt. Ska gå till min bank på Måndag och se om jag kan få ersättning på nåt sätt när jag tar med mig polisanmälan.
Får hoppas, det är pengar som behövs.
Nu ska jag laga mat, fisk och mooos.

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0