Deep Water.

Flickorna ska ju spendera sin kväll hos mig eftersom min man är borta.
Och nu på Medieproduktionen så uppstog tanken om att göra en film som ett litet projekt.
Så ikväll ,kommer lägenheten förvandlas till en filminspelningsplats för en skräckfilm, haha kan ju bara sluta bra det här !  3 brända brudar som gör film =D

Iallafall, skolan fortfarande.
Får snart dra oss hemåt som tur äääär, ska ta mig en powernäp sen laga lite mat är väl det som är planerat än sålänge.

Note to myself ; Köp kattmat för fasiken !

Just nu är denna lektion väldigt seg då vi inte har så mycket att göra eftersom vi nyss kom på och skrev ned handligen till filmen, och vi skulle även ha fotat lite programm här på skolan men inte en jäkel som hade lektion.

Aja, kommer med uppdateringar lite senare (:
Puss&Kram


Ralldiruldan kommer även vara med i filmen, min lilla tös =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0