Blogg-beroende.

Varje dag, så följer jag slaviskt "stor-bloggarnas" extrema liv genom att minst 4 ggr om dagen klicka mig in på deras bloggar. Haha, känns inte bra att bidra till deras lön ! Det finns ingen som helst bra anledning till VARFÖR jag gör det. Kanske får jag mitt ett gott skratt åt deras patetiska liv där man skryter om pengar som man egentligen inte har, hur man som minderårig skryter om hur man kommer in på nattklubbar ( ligger nog ingen som helst sanning bakom det) , hur dom tror att dom får gå före i köer bara dom säger " vet du vem jag är eller...? " , bakfyllor, shopping " dyyyra kläder " osv osv.  Haha, det är bara ren underhållning. Finns väl 2 vettiga tjejor, Bella och Kenza (: Dom har iaf lyckats göra nåt av sitt liv, tillskillnad från fjortisbloggarna =D

- Kissie
Flickan gillar at ljuga om allt o inget, lider av en enorm dubbelnormal och tror att allt kretsar kring hennes gigantiska tuttar hon nyss gjorde.
- Dessie
Flickan är 15 år och allt som kretsar i hennes huvud är;
Fest, fest, fest, bakfylla, solning, " jag behöver inte gå i skolan" och självklart " det är inte lätt att vara kändis"
- Paow
Helt ok brud med sina egna åsikter som hon vågar stå för, men som kan snacka en hel del skit.
-Gaybloggen aka Amir.
Ah en bög helt enkelt som älskar Britney, smink, pojkar och fester?
- Kenza
En tjej som alla andra 19-åringar. Dock kanske lite mer framgångsrik ;D
Lite mer seriöst än dom andra.
- Blondinbella
En framgånsrik tjej med många egna företag. Och självklart egen talkshow, med Tyra.
Den enda seriösa av dessa flickor.

Ooooh, jag måste sluta läääsa, nästan pinsamt ju =D

VAD GÖR MAN FÖR ATT BLI AV MED EXTREM HICKA ?!
Har suttit med hicka i 30 minuter nu, det gör ont i magen och lungorna.
Att dricka vtten uppochner upptäckte jag & tove för flera år sen att det inte funka, hahaha !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0