Blir galen !

Sitter här och försöker komma på en låt som jag lyssna på för typ 2 år sen.
I början är nånting från filmen Vinterviken med, men sen kan jag inte komma på resten och det stöööör mig !
Får se om bror lyckas komma på det snart.

Hopp, skolan idag då.
Kakan kom och plocka upp mig vid 8:30, åkte och lämnade av hennes man vid sin skola sen vidare mot våran.
Hade bara mediekommunikation fram till 11 sen fick vi sluta, så jäkla skönt (:
Fick 2 uppgifter klara som jag inte orkat gjort innan ( skulle ha gjort dom typ förra terminen?). Så ett problem mindre, haha !
Fick även skjuts hem från skolan av Bob och hennes man Kalf (:

Nu sitter jag här hemma, som vanligt.
Älskling och jag har letat efter hans mobil som 2 idioter, kan inte hitta den. Hoppas på att den kommer fram snart. Vi ska snart dra oss upp mot stan, lämna lite papper och så.

Jag  återkommer lite senare när vi kommit in från det fina vädret (:
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0