Bedrägeri.

Japp, det är precis vad jag och mor har blivit utsatta för.
Skitkul !
Orkar dock inte förklara det hela, men det kommer bli en del vi måste göra för att kanske få våra pengar tillbaka. Det handlar om ett " företag "  som har lurat en hel del männikor -.-

Så imorn måste jag gå till banken för att spärra kort och förklara för dom hur det ligger till, ta med ett utskrivet mail så dom får bevis på att vi har försökt säga upp abonnemanget ( stog ingenting om att mna band sig till något ) och göra en polisanmälan.
Företaget finns inte att hitta någonstans och dom har lurat folk och kan nu dra pengar varje månad från deras konton med hjälp av kortnummret.
Bajs på jobbiga saker som detta, men hellre att jag får vänta på ett nytt kort i 1 vecka än att dom drar 970 kr varje månad eller övertraserar kontot för mig.


Fytuuusan vad jag mår illa ! Har suttit och tryckt i mig en halv påse ostbågar i hopp om att huvudvärken skulle släppa, men det verkar inte funka ): Istället så blev jag bara äcklig om händerna och drog på mig ett jäkla illamående. Äh, det regnar ute så jag kryper ner i sängen och funderar ut nåt bra att skriva om imorgon då jag ska ha prövning i Svenska A - kursen, novellskrivning -.-

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0