Badmys med ...

Efter att ha varit sjuk en hel dag så känner jag mig alltid lika ofräsh efter att ha legat i sängen och bara gjort ... inget alls ! Och då kan man se ut såhär:




Sååå, jag bestämde mig för att lägga mig i ett varmt skönt skumbad med lite tända ljus och lite 2½ män på laptopen (:  Supermysigt och jag känner mig lite friskare och fräschare.


Esmeralda ville göra mig sällskap på kanten så fick ta bort ljusen så jag skulle slippa en brinnande katt här hemma.

Så, nu sitter jag och Rulldiralldan i soffan och kollar Vänner på TV:n, eller hon sover. Kul sällskap ! 
Vill att Patrik ska komma hem nu, men det lär väl inte bli förrän senare sen eller inatt -.-

Vi hörs lite senare sen.
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0