Back to school.

Var väääldigt svårt att ta sig upp imorse. Tror jag drog en snooze på 45 minter !
Men kom upp till slut och frisk är jag igen. Esmeralda skrek på mig, hon var hungrig. Så hon fick sin frukost sen vare bara fixa sig lite snabbt så kom Kakan och plocka upp mig runt 8:30 (:

Sååå, nu sitter vi här i skolan. Projekt står på schemat som är den enda lektionen för mig idag.. superskönt !
Ska bara få lite bilder färdigredigerade och sen skriva rapport så är denna lektion avklarad.

Känner inte att jag har allt för mycket att dela med mig av denna tidiga morgon så vi får höras senare.
Eller jo ! Lövis, gammelhästen... verkar inte som det blir bättre. Veterinären skulle komma ut nästa fredag och kolla på han. Vi får hoppas att han stannar hos oss några år till. <3


Lövis i snöstorm i vintras, han ser ut som en söt liten Mammut !


Dagens höjdpunkt;
CASHFLOW!
Så kommer bli lite shopping med Mimmi sen efter skolan (:

Neh, back to redigering av pic's !
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0