Back home.

Såja, nu har jag precis lämnat Bob vid bussen och kollat upp min tandläkartid som är imorgon (:

Drog ju upp på stan förut för att möta Bobilicious.
Först gick vi bort till min bank för att kolla om dom visste var mina pengar tagit vägen, och det fick jag svar på efter en stund.  Men orkar inte gå in på vart dom tagit vägen, huvudsaken är att jag vet iallafall.
Våra steg styrde oss sedan vidare mot.... DONKEN foshooo ! Bob var hungrig så hon åt och jag fick en cheese, min dag är räddad ! =D Dagens upptäckt; Vi kom fram till att Bob inte är så IQ-befriad som hon ser ut, hon är faktiskt smart !  Kommer dock inte ihåg varöfr hon är det, haha !
Sen så ringde Bob upp Lynn för att kolla om dom hade fina dopsaker på hennes arbetsplats, och  självklart hade dom det så vi drog dit och hittade massa fint (:


Bob : Varför kan du inte ta en bild på mig när jag ser normal ut ?!
JA, där har vi svaret... haha.

Lynn (: 
haha, hon och kassan hade lite otalt med varann, det ville inte bli helt rätt.


Nu har jag myst ner mig i sängen med laptopen på mageeen.
Patrik har en polare här så då är detta min plats , jag typ finns inte -.-
Så därför ska jag passa på att kolla på Bella&Tyra Show och även förra veckans avsnitt av Andra Avenyn.
Lite godis på det också, det blir ju guuuuld.

Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0