Äntligen hemma.

Efter en lååång skoldag med 2 lektioner på 3 timmar / st så är det skönt att äntligen vara hemma (:
Lagade lite mat direkt när jag kom innanför dörren (Potatismos och stekbullar), JB's mat som vi fick idag skulle man ha kunnat döda någon med, med tanke på att köttfärslimpan var steeenhård och förmodligen gjord på 90-talets början. Och som vanligt till, poootatis. När ska dom inse att vi har tröttnat på både potatis och halvkokt ris =D ?

Möttes iallafall av en vääldigt pratglad och kelig flicka när jag satt foten innaför dörren.
Han dock inte filma när hon jama som värst, men här kommer nåt som visar lite av hur hon är när hon varit ensam en hel dag ;



Hur kan man inte bli glad av detta söta välkomnande ? <3

Som alltid när jag kommer hem från skolan så är jag supertrött... vet inte varför. Menmen, hur som haver så får det därför nu bli senaste avsnittet av Andra Avenyn och en liten kort powernäp på det.
Patrik är inte hemma, så lika bra att passa på nu ;D

Hörs sen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0