Äntligen Fredag.

Eller ?
Helgerna känns inte så speciella längre pga jag tycker veckorna går så fort.
Och man gör inget om helgerna, så mig kvittar det lite. Det är väl sovandet som lockar mest.
Hmm, trodde förövrigt att det skulle bli en lugn och skönt helg ensam hemma med älskling, men icke då. Han ska tydligen dra hut sina polare så jag får väl finna ro någon annan stans.

Har iallafall kommit hem från skolan för ett tag sen. Slutar 11:30 på fredagar.
Hade religion och blev klar med uppgiften på lektionstid för en gångs skull.
Eftr lektion drog jag och Bob ner för att käka sen fick jag skjuts hem av hennes man (:

Nu sitter jag här, som vanligt. Har tagit hand om disken och inget mer.
FÅr se om man får tag på någon senare och ser om det händer nåt roligt.

Hörs !
Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0