Älskade Fredag.

Har haft en jäkligt kul fredag tillsammans med dom bästa !
Hela dagen har varit en sån där då man har massor att göra och man bara vill lägga tiden på sina vänner (:
Och eftersom jag är tröttast i världen nu så kommer jag bara köra en kort update om min dag i det stora hela.

- Skola 8:30-11:30 ( haha ett jäkla åkande med bilen i jakt på växelpengar till p-automaten )
- Hem till Crain ( Kakan ) och gick ut med hennes hund Trix och busade massor.
- Vidare mot Statoil för tvättning av bakruta på bil, blev även typ resten av bilen.
- Svängde förbi mig för att lämna bil, hämta upp min pojkvän för att dra vidare mot stan
- Mötte upp Kakans man @Donken, vi åt även...självklart !
- Vandra hemåt mot oss igen, grabbarna lira COD, jag och pärlan chilla lite, busa med Esmet
- Hem till Kakan igen för att städa hennes rum, haha !
- Tillbaka till mig & Patrik för att kolla när dom fooortfarande lira COD
- Drog på en film, 2012 ! Väldigt bra film ,men jag är jäkligt rädd nu =D

Tack för en underbart bra dag med massa damp och skratt !


Trixen, Kakans knäppa hund =D


"Working at the caarwash..."  Haha, tänk Hajar som hajar.
Bilen blev kanooonfin efter vårt lilla arbete.

För en stund sen så drog iaf Kakan och Martin hem till han.
Och på tal om min bästis Kakan så kommer hon lämna mig ensam i EN vecka...hon ska till fjällen. Ohhhh, får sms-bomba henne varje dag ! Jag kommer sakna dig Craaaain förfaaan <3


Nu ska jag snart gå och lägga mig, är suupertrött !
Så godnatt gott folk så hörs vi imorn (:
Puss&Kram

Föresten!
Bästa konversationen från idag efter religionslektionen med Tyhni som bad oss städa upp lite innan vi drog.

Jag: Men dom här jäkla stjärthålen kunde inte städa bort på sitt bord !?
Tyhni : Nae, dom stjärthåålen gick bara..
Kakan : Jävla slynor... Tyhni, kan du säga slyna ?! =D
Haha, Tyhni bara garva ( hon har fått liiite humor nu iaf ). Bästa idag !


Kommentarer
Postat av: Emil Monikander

Äntligen en uppdatering.. Har suttit o väntat ju :P Dina inlägg e så roliga o läsa :)

2010-03-20 @ 11:53:57
URL: http://eemilforlife.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja, hade inte riktigt tid igår, men idag blire ändrig på det ;D haha

2010-03-20 @ 12:30:15
URL: http://johannalinneasteen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0