The last night.

Japp japp, sista natten här uppe i Köping hemma hos föräldrarna.
Känns lika tråkigt som vanligt men är ju tillbaka här väldigt snart igen <3


Har haft en helt underbar dag tillsammans med mor.
När hon åkte och jobbade imorse runt klockan 9 så satt jag mig ute i solen i endast bikini för att läsa lite. Varvade lite med att kissa hundarna och ta mig en dusch, men sen var jag tillbaka i solen lika snabbt. Märker nu såhär på kvällen att det kanske blev lite för mycket sol...det bränner lite lätt över hela kroppen nämligen, haha. När mamma kom hem efter hon jobbat så låg vi ute till klockan 14 och läste lite tidnignar och busade med hundarna, vilket resulterade i en kanonfin färg på kroppen. Men när vinden ligger på lite grann så känner man inte att solen tar så pass som den gör. JAG FICK ÄVEN FÅGELPRUTT PÅ ARMEEEEEN !! HAHAHA =D
(slänger in en bild på den imorn, fett snygg!)


På eftermiddagen fick vi finbesök av Gunnel och moster Maria som bjöd på tårta (mamma fyller ju år), supergott!
Satt och pratade lite och så som man brukar, blir ju lätt så för oss av det kvinnliga könet, haha.
Efter det så åkte mammsen och jag ner mot Köping för att köpa lite grejer och jag passade på att bjuda henne på födelsedags-pizza ;D

Jäääkligt mätta och belåtna så tog vi kvällpromenaden med grabbarna på ca 5 km, riktigt skönt i kvällsolen. Kanske lite för varmt för hundarna, men dom trivdes ändå :)

Nehe, det var min dag det. En lite lång sammanfattning, men som sagt...det blir inte mycket uppdatering här uppe eftersom jag hellre spenderar min tid med familjen.

Godnatt <3

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0