The last night in Himmeta.

För den här gången.

Har precis lagt mig i sängen, lika bra att försöka somna tidigt för jag ska upp klockan 7 imorn bitti.
Imorgon så åker jag och Esmet hem till vårat Norrköping igen. Har plockat ihop både mina och hennes saker och nu ligger hon på mitt bröst och ser jätte ledsen ut. Tror hon förstår att hon ska åka med mig hem och aa, hon kommer bli ensam, sakna hundarna och missarna. Men jag får väl göra mitt bästa för att underhålla henne hemma så hon inte känner sig allt för ensam min lilla lurvtuss.

Som alltid när jag åker härifrån så kommer dom där jobbiga känslorna på en och samma gång (haha lite Gessle över det hela) Klump i magen, lite lätt ledsen och saknade kommer innan jag ens åkt härifrån. Men självklart så är jag snart tillbaka


Jag och mammi blev klara med hästarnas vindskydd idag.
Allt som är dåligt för hovar är borta, dvs allt blött, vi vattna på ett
bakteriedödande medel och puffa även på nåt som gör att fluglarver inte kan
kläckas :) Nu äre bara in med ny fräsch halm. Tog sammanlagt 7 timmar.

Min fina tjocka Rambo :)

En Doris :)

Lukta stjääärt, freeesch!

Puuuuhuuuss. Nästan :)

Lilla Stejna på G :)

Ellen Propeller. Hon snurrar på svanstippen när hon går :D

Hundarna var helt hyper ikväll, vägra sitta still och vägrade sluta gossaaa :D

Mja mja, det var väl allt för ikväll.
Nu ska jag och min misse sooova under täcket, vi har byggt en koja :)
Godnatt!

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0