Presenter.

Kom ju på det att jag faktiskt ändå kan berätta lite om min dag i det stora hela och även vad mina fina släktingar gav mig i studentpresent :)

La nyss upp lite bilder på de jättefina smycken jag fick, och jag äääälskar dom! ♥
Svart och silver, alltihop, precis som jag ville ha det.

Patrik: Ett halsband med silverkejda och med en svart sten som jag kollade ut på Guldfynd
Mamma och Pappa: ett matchande armband, svart läderrem med en stor "diamant-liknande" sten i och silver detaljer.
Moster och hennes man: En fotlänk i silver med ett guldhjärta på.
Farmor: En ny digitalkamera. Svart, liten och superbra =D

Patriks mamma+kille: Pengar
Patriks pappa med fru: Pengar
Roland och gunnel: Pengar
Än en gång, super stort tack för alla fina grejer och även för jättefina blommor med tillbehör!

Sitter hemma nu iallafall.
Vi blev hemskjutsade av mamma och pappa idag, för ingen av oss hade med internetdosorna så kunde inte boka tåg, haha.
Väl hemma i Norrköping blev vi alla sugna på Donken, så jag var snäll och bjöd.
Och som alltid, faaan så gott det var. Snupparna fick även dom en varsin hambugare.
Sen åkte dom hem igen, och ja, jag saknar dom redan massor.

Har ingen aning om vad som händer ikväll, blir väl att sitta hemma.

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0