Old Stuff

Haha, satt och glodde runt på min Bilddagbok. Använder den aldrig så kollade på bilder jag lagt upp, och hittade en länk till min gamla blogg. Satt och läste lite och jag har kommit fram till att min bästis Crain är helt knas. Står massa osmarta grejer hon gjort/sagt, bland annat det här ;


[ När vi stog i rulltrappan kom Martin och gjorde oss sällskap (:
Drog till Donken (han åt mat från stället brevid) , käka och hade trevligt.
Haha, Kakan i ett mega nötskal;
”Jag tänkte på en sak för länge sen..eller det kanske inte var så länge sen, det var nog igår..”
Asså jag trodde jag skulle döö !  Och grejen handlade om hår mellan skinkorna ? ]


Kommentarer
Postat av: Karin

Hahahaha, det där hade jag glömt bort totalt! x'D HAHA JAG DÖR!!

2010-06-30 @ 13:55:14
URL: http://karinlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0