Midsommar 2010

Såja, Spanien vidare i VM :D

Jag tänkte som såhär nu att jag tänkte lägga upp lite bilder från midsommar.
Dock blire bara några eftersom att 3 inte har sveriges snabbaste mobila bredband som dom så fint ljuger om.
Det går väldigt segt att ladda upp bilder så resten hamnar nog på Fejjan ;D


Haha, mannen i mitten fick agera midsommarstång. Sen en moster som kör elefanten :D

Söta moster Nina :D

Mamma & Pappa <3

Kusin med flickvän + bäbisen i magen som kommer snart :D

Fina älsklingen och Djimmy :)

Hahaha, jag dör lite. Alko-Lasse

Moster. Lilla söta Chryckan ;)

Folk

Ännu mer folk, och fler än så var vi :D

Pappa och Roland (morfar) :D

Mamma och moster sussie :D

En lite lätt onykter Johanna. Skyller på de två snappsarna som slank ner till maten.

Sådär ja, nu orkar jag inte mer. Resten kommer som sagt upp på Facebook snart.Finns en jäkla massa bilder till på mors kamera som kommer dom med. 
Tack alla såhär i efterhand för en sjukt rolig midsommar, jag måste ha den bästa släkten någonsin.
God mat, alkohol, dans, allsång, karaoke, massa skratt och mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0