Löfstad Slott

Just ja, det har jag glömt berätta.
Härom kvällen, så töserna, jag, Patrik och Djimmy glodde på den där paranormal Entity så fick vi för oss att ta bilen till nåt läskigt ställe. Dock tog det lite tid innan vi kom iväg, och vi kunde inte välja mellan Rodga och löfstad. Men som ni kanske förstår så hamnade vi ute vid Löfstad tillslut.





(La Petite kan inte vara ifrån mig, hon förföljer mig överallt.) Kul att se den skylten när man går in på en äcklig stig som leder runt slottet med massa buskar o skit, haha :D


Jag vet, ganska mörka bilder...det var mörkt ute och blixten orka inte.

Anywaaay, jag gillar inte det där stället.
Det bara ryste i hela kroppen på mig innan vi ens kommit upp till slottet :P
Väl där uppe btw så vare 3 stycken som stog och rökte, vi snacka lite med dom och tänkte inte mer på det.
När vi sen skulle börja knaaata runt slottet och kommer förbi muren äre 2 till i det sällskapet som vi inte visste om, som sitter bakom muren och skrämmer skiten ur oss, haha jävla nötter. Lite bajsnödig man blev då :D
Haha, vi tog ett varv bort bakom slottet sen drog vi hem igen, och det är jag glad för.

Meeen, åk dit...om ni behöver tidsfördriv ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0