It's Gone!


Klockan 11:30 i förmiddags var allt klart!


Hade min första tid hade jag 7:10 imorse hos tandläkaren.
Vi kom överens om att det tänderna såg bra ut och att bettet kändes jättebra, så då börja hon plocka bort tandställningen. Efter lite slipning, putts, röntgen och bett i vax så var jag klar.

Vid 11:10 hade jag en tid igen, då skulle hon bara sätta dit tråden i underkäke, på insidan, som ska sitta i 2 år för att inget ska flytta sig. Fick även mitt "tandskydd" som jag nu ska ha konstant i en veckas tid och efter det bara på nätterna, även den 2 år (: Låter kanske jobbigt, men detta kan jag leva med, för vet ni...?

JAG ÄLSKAR MITT NYA FINA LEÉNDE !

I 1½ år har jag gått omkring med smärta, skavsår och en jäkla massa skrot i käften, men det var helt klart värt det :D

Kommentarer
Postat av: mamma

Ååååå så vackert <3 ska bli spännande att se på Måndag, håller på att längta igäl mig puss sötnos <3

2010-06-15 @ 20:21:10
Postat av: Minna

skönt att du inte behövde ha själva ställningen så länge i alla fall :P eller jag tycker det känns som att du inte haft den länge i alla fall ^^

2010-06-18 @ 19:33:15
URL: http://kindaloveyou.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0