Header-byte.

Nanana vad jag har styrt massor nu ute.
Var tvungen att sätta mig inne en stund nu eftersom det bränner på hela kroppen efter solen igår, och den som är lika varm och strålande idag :P

Hängt tvätt - CHECK!
Fyllt på vatten åt hästarna - CHECK!
Jagat äckelkatt som muckar med Rambo - CHECK!
Varit ute med en galen Esmeralda i rosa koppel - CHECK!

Nu återstår bara att gå ut till hagen och kolla läget med bäbisarna och smörja dom lite (:

         
(som vanligt, klicka på bilderna så blir dom större, jag lovar ;D)


Just det. Som ni ser har jag nu en ny fin header gjord av Räääzah. Thank yooou ;D

L
ove J.


Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Det var så liiiiiite :P

2010-06-02 @ 12:23:28
URL: http://cuddlycake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0