Grillning och några glas vitt.

Tänkte bara att jag kunde släna in en kort mening om vad jag gjorde igår kanske ? :)
Älskling och jag drog ut till Jursla, hem till Orest där även Kleist var. Det blev grillning, några glas vitt och poker.


Gårdagens outfit! (lite av den iaf)

En jättelycklig älskling. Min fina <3

Japp, jag må vara konstig, men det där är en jäääkligt god kombo!

Kleist :)

Haha, Orest i PokerFace brillorna.

Pooooker.

Haha jag älskar dig ! :D
Tack grabbar för en trevlig kväll!

Just ja!
Kakan kom och plockade upp mig runt 21-tiden kanske för lite sällskap.
Vi drog förbi bilträffen,som hölls på Maxi's parkering eftersom på Bauhaus så har dom stängt för med bommar, men vi insåg rätt snabbt under kvällens gång att dessa bilträffar kommer tyävrr snart att dö ut. Troligtvis blev det race i Händelö(som vi missa), påväg ut dit så mötte vi alla bilar + massa snutar. Men men...får se hur det blir nästa bilträff, om alla bara åker runt som yra höns dåmed =D

Vet ni? Nu ska jag faktiskt släpa mig in i duschen, så hörs l8ter ;D

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0