Dags att börja träna?

På 1½ timme har jag nu avklarat 1/4 av vindskyddet.
Efter ett ex antal svordommar har jag äntligen fått rätta knycket med en tung skottkärra som ska upp på högen och efter ett ex antal bliningbett så orkar jag inte längre bry mig när fanskapen hugger och flyger iväg med köttet från min kropp och jag har även konstaterat att detta kommer ta hela dagen skulle jag nog tro.

Har dock satt mig inne nu en stund för att vila kroppen lite. Haha, fan så svettig, niiiice!
Kondition har jag ingen, ett par sönderrökta lugnor och alldeles för mycket svettkötlar verkar det som. Bada? Aa tack!
Meeen jag ska inte klaga, med några liter vatten går allt. Kommer ju vara värsta biff när jag väl kommer hem till Norpan igen sen efter att ha lyft så här tungt :D
Hmm, undra varför hästkiss/baaajs väger så mycket?

Asså skärpning nu Johanna!

Bara på't igen så det blir klart nångång. Kanske borde frågea grabbarna som verkligen smygkör förbi på sina fyrhjulingar om inte dom kan ta hand om skiten istället? Dom verkar gilla en svettig hot mama som jag i leopardbikini med tanke på hur ofta dom åkt förbi på vägen idag, mer än vanligt, haha småpojkar :D

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0