Äääntligen!

Det tog mig nästan 4 timmar att tömma HALVA vindskyddet.
Men nu sa kroppen ifrån så får ta resten imorgon efter vi varit iväg och verkat några hästar :)

Jag har blivit uppäten av bliningar, stått och skrikit på dynghögen med ett humör som Lotta på Bråkmakargatan, har en satans träningsvärk, tappat räkningen på hur många gånger småpojkarna åkt förbi idag och sett mig svettats       (dom låtsades få kärringstopp helt plötsligt, och när jag vänder mig om för att kolla står dom bara o glor på mig...?) och även förbränt en hel del kalorier :D


Ser inte så stort ut, men det kan jag lova att det är.


Under den torra halmen döljer sig yttligare ett blött, jävligt tungt lager med halm.
Tror jag körde ut mer än 15 kärror, och tunga fan är dom.


Det är inte bara roliga saker som hör till när man har häst, vilket hästfolk säkert vet ;D
Imorn eller på torsdag blire att ta in hö också. När jag var liten ville jag alltid vara med för det var så kul, men nu vette fan, ett måste mer, haha.

Men men, ska prata klart med min man som finns i lurn och sedan käka; Färsk potatis, grillad kyckling och lite annat gott :)

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0