9 Juni 2010

Tjuu!

Har inte gjort annat än att känna mig stressad idag, men varför vet jag inte.

Jag har iallafall hunnit med en del så nu kan jag bara få sitta ner och slappna av lite.
Först så drog jag upp med Lill-Madde på stan runt 12:30 tidigare idag för att sola, det fick bli en 22-minutare i vanligt solarium ( är inte längre lika vit som klänningen, så ingen mer solning på ett bra tag).
Efter det så drog vi ner mot rese, jag skulle bli upplockad av Bob och Madde skulle vidare.
Tror jag och Bob körde runt en timme för att hitta det där jävla flaket som vi skulle fixa tills imorn.
Eftersom inte nån annan jävel kom dit så fick vi två fixa själva, så faan den som klagar.

Iallafall, fick stressa ner tilltandläkaren men kom i tid.
Han fixa lite med tanden som dom gav sig på förra gången och ja, det hade väl inte hänt så mycket.
Får själv bestämma på tisdag om den ska tas ut eller inte. Vad tror ni jag väljer ?!

Bara så ni vet, kommeri nte uppdatera mer idag. Måste vila upp mig lite och fundera lite över imorgon.
IMORGON TAR JAG ÄNTLIGEN STUDENTEN !

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0