30 Juni 2010

Godmorgon och allt sånt.

Mamma väckte mig runt 6:30 imorse, då vare bara stiga upp och göra sig i ordning lite.
Vi åkte iväg långt åt heeelvte för att verka tre hästar :)
Dom stog ute på sommarbete så inget stall fanns det, så jag gick agera verktygshållare/tuttkliare.
Det var två väldigt unga hästar som inte gillar när mna lyfter bakbenen (deras ägare har inte jobbat så mycket med det) Men med lite kli så tappa dom koncentrationen och då gick det hur bra som helst.
Kom hem runt halv 10 igen, fixade lite frukost som nu har blitvit äten.

Esmet har damp idag, hon är öööverallt på en och samma gång, brottar omkull Stina och ja, får sina utfall.
Innan vi åkte imorse såg vi massa katthårtussar som låg ute på vägen, svart päls och ljus Rambo-päls. Så när vi kom hem ropa vi på lille mannen och då kom han haltandes fram. Den där äckliga svarta katten har alltså då inatt bråkat med Rambo så han har gjort illa ett ben och på andra benet äre ett sår på insidan.
Tråkigt när det blir så, så nu blire nog att försöka fånga in den eller försöka yttligare en gång med att jaga iväg han.


Min fina flicka ♥

Men nu är det bästa jag sätter igång med att fortsätta tömma vindskyddet.
Hörs L8ter!

Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0