29 Juni 2010

Jag är en väldigt upptagen kvinna här uppe i Köping.

Tänkte mest bara säga att jag lever, har nyss käkat frukost, tagit mig en dusch och är nu fit for fight.
Ska nämligen ut och ta hand om hästarnas vindskydd idag. Det ska mockas ur för att sen fyllas på med ny fräsch halm. Dock äre ju som sagt 6 storbal som redan ligger där, ihoppackat med massa hästskiiit, piss och lera. HEJ TRÄNINGSVÄRK ! :D

Hade hellre legat ute och pressat i solen men känner att jag måste få det  här gjort.
Och ja, uppdateringen blir bättre. Men igår kväll när tankarna på att slänga upp lite bilder osv kom så ville internet inte, det la av och jag försökte få igång det i EN timme utan reslutat, så jag somna nog istället, haha.

Men nu när jag ändå sitter här så kan jag lägga upp bilderna från igår kväll när vi red ut hästarna till sommarbetet igen. Dom har ju gått här uppe vid huset i ett par dagar, en liten diet kan man väl säga. Men det har blivit mycket ompyssling med borstning, nya skor, verkade hovar osv :)


Mamma tog Maiken som handhäst och det gick ju helt kanon :)

Min fina lilla ponnie :)



Eftersom det går riktigt segt att ladda upp bilderna så får det bli fler sen när jag är klar med allt utomhus :)

Love J.

Ps. Saknar min Patrik otroligt mycket! Han är hemma i Norrköping igen och jobbar duktig som han är :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0