22 Juni 2010

Oh, jag är nog tröttast i världen. Haha, ovanligt...blir alltid det här uppe :D
Men så blire när man är uppe tidigt, vistas i solen hela dagen och aktiverar sig.

Vad har hunnits med idag då?
- Grabbarna har rivit bort allt tegel från gamla grishuset.
- Jag och mamma åkte iväg för att så på en tappsko och även handla
- Målat i garaget
- Grillat
- Hämtat hem hästarna från sommarhagen. Barbackatur, mamma på Maiken
och jag på min bäbis Nordman. Massa mys <3

Hämtade hem tottisarna för tanken är att vi ska fixa deras fötter imorn, det är verkligen ett måste.

Det händer nåt här hela tiden och jag älskar't :D
och ja, allt är bara bra och jag mår som bäst när jag får vara här.

har inte mycket mer att berätta. Massa mys nu på kvällen med tillsammans med familjen.



Love J.


Kommentarer
Postat av: CuddlyCake

Mohaha det låter som äkta sommar de. Heeh

2010-06-23 @ 01:13:09
URL: http://cuddlycake.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0