21 Juni 2010

Oh happy daaaaaaay! :D

Idag, eller rättare sagt ikväll, så försvinner jag får mitt Norrköping i en heeel vecka.
Ska bli så jäklarns skönt och komma härifrån och bara slippa...ah allt.
Efter kl 18 ikväll så kommer mamma och plockar upp oss här hemma för att sen åka vidare upp mot Köping.
Haha, vi (jag, älskling och Jimmy) ska dela bilen med mamma + 2 huuundar, kommer bli trångt och mysigt (:

Det var väl det jag ville få sagt denna dag.

Det jag har att göra idag är att städa, diska, packa, dusch coh fix sen äre barre åååka ;D
Och som ni vet, uppdateringen blir inte den samma, men när jag väl sätter mig vid datorn blire mycket bilder och sånt, som vaaanligt.
Mihihihi, träffa min lilla Ralldirulld, hästarna och bara mysa massor.


Men nu ni... har inte jag tid längre. Måste in i sängen och kuddkriga sönder min man ♥



Love J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0