18 Minutare med Madde

Jag är trött, min mage gör fruktansvärt ont, jag är hungrig...men jag klagar inte =D
Ikväll ska jag bara mysa med min älskling, äta massa gott och kolla på film. Bara samla energi, för snart är det dags! Om TVÅ dagar står vi där, ääääntligen!!!



Attans så brun jag har blivit nu föresten!
Köpte ju nytt solkort igår och drog en 22 minutare med Mimmi då.
Idag var det dags igen, fast en 15 minutare med Lill-Madde :)
Dock så var alla vanliga solarier upptagna så han på Nordic Club undrao m vi ville vänta eller ta ett varsit supertan-solarie, vilket vi gjorde. Och ja, tusan vad det tog bra!
Så nu kännerj ag mig inte längre orolig över att vara lika vit som min studentklänning, haha.
När Madde sen drog efter så hängde jag med älskling och Orest för att köpa ett par nya jeans och sen för att kolla ut lite vad jag skulle kunna tänka mig i studentpresent :)

Ae, hörs sen.

Love J.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0